niedziela, 21 września 2014

Pudełko ozdobne na cupcake...i nie tylko.Czyli coś z serii zrób to sam !



Ile razy zdarzyło Wam się szukać ładnego opakowania na prezent , a w sklepach wszystko wydawało się być takie samo? Te same torebki upominkowe, te same pudełka , wzory, kolory.
A przecież wystarczy odrobina chęci , trochę kolorowego papieru ozdobnego,kilka wstążek
i voila. To przecież tak niewiele, a satysfakcja ze zrobionego własnoręcznie ,oryginalnego
i niebanalnego opakowania,może być nieopisana.
Pomimo,że zwiedziłam wiele cukierni i hurtowni w poszukiwaniu odpowiedniego pudełka na moje wypieki,niestety żadne z obejrzanych nie spełniało moich wymagań. Dlatego też zdecydowałam się na wersję DIY.

Do stworzenia prezentowanego pudełka użyłam:
2 rodzaje papieru ozdobnego,wstążek,przygotowanej wcześniej ozdoby wykonanej ze srebrnego drucika i koralików,kleju magic i kilku spinaczy dla ułatwienia pracy ;)



Mam nadzieję,że choć trochę zainspirowałam Was do tworzenia czegoś samodzielnie. Bo przecież to nie tylko praca,ale też świetna zabawa!




I gotowe!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz